.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«چنگیز جنگلی» بازداشت شد

 چنگیز جنگلی که با انتشار کلیپ قدرت‌نمایی خود برای اراذل و اوباش دیگر رجزخوانی کرده‌ بود، دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از میزان این متهم در کلیپی با معرفی خود به اسم چنگیز جنگلی، اقدام به رجزخوانی برای شاه مازندران کرده بود و پس از انتشار این کلیپ، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا و امنیت گلستان قرار گرفت. سرانجام پس از چند روز ماموران متوجه شدند متهم پس از انتشار کلیپ به کلبه جنگلی در حوالی کردکوی فرار کرده و در آنجا مخفی شده است.

روز دوشنبه ماموران با اطمینان از حضور متهم در کلبه جنگلی، آنجا را محاصره کردند و در عملیاتی غافلگیرانه درحالی‌که متهم در خواب بود، او را دستگیر کردند. متهم پس از دستگیری مدعی شد بعد از رجزخوانی اراذل و اوباش مازندران و انتشار فیلم آنها تصمیم گرفتم برای معروفیت خودم فیلمی تهیه و در آن محمود.ط، شاه مازندران را تهدید کنم.

هدفم از این کار فقط مطرح شدن بود و هنگامی که متوجه شدم انتشار این فیلم باعث وحشت مردم شده و پلیس در تعقیبم است به کلبه جنگلی فرار کردم و مخفی شدم. متهم اظهار کرد:  در این مدت زندگی مخفیانه‌ای داشتم و از این کار پشیمان هستم.

با اعترافات متهم و انجام تحقیقات مقدماتی او روانه زندان شد. گفتنی است پیش از این هم شاه مازندران بعد از انتشار کلیپش در فضای مجازی دستگیر شده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.